Shop

Politica de Retur 

Cum puteți efectua un retur?

Pentru achizițiile online:

Vor fi acceptate pentru retur doar articolele vestimentare si accesoriile/bijuteriile aflate în ambalajul original (cutia de bijuterii Scorpios) și însoțite de materialele promoționale aferente valorii tranzacției (cupoane promo, cutie pentru bijuterii).

Prin retur puteți schimba produsul cu un alt produs, sau puteți primi contravaloarea lui.

Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

1. In formularul de retur gasiti informatiile pe care trebuie sa le trimiteti la adresa de email : contactscorpios@gmail.com

2. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului.

3. În colet adăugați produsul, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (cupoane, cutie pentru bijuterii).

4.Trimiteti solicitarea de retur la adresa contactscorpios@gmail.com iar noi va vom trimite curierul la adresa indicata, pentru preluarea coletului.

5. In cazul coletelor internationale Dvs trebuie sa expediati coletul catre noi. Transportul va fi suportat de Dvs. Va rugam sa ne trimiteti nr de AWB.

**În situația în care alegeți să expediați coletul pentru retur fără a ne contacta, cheltuielile de transport nu vor putea fi rambursate.**

Care sunt condițiile în care puteți efectua returul?

Pentru achizițiile efectuate online clienții beneficiază de o perioada de 14 zile pentru retur.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.

Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, cutia mica de bijuterii, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției ( sacosa; cutie pentru bijuterii).

Produsele eronat livrate vor fi înlocuite cu produsele comandate sau produse similare, dacă produsele comandate nu mai fac parte din oferta Scorpios În cazul în care ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne comunicați acest lucru în cel mai scurt timp și să returnați produsul, conform pașilor de retur.

Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse mai scumpe – caz în care veți plăti diferența de preț, sau produse cu o valoare mai mică – caz în care veți primi diferența în contul specificat în Formularul de Retur.

Unele articole, datorită caracteristicilor speciale, trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a putea fi returnate:

  • Rochii ocazie : acestea trebuie să poarte încă sigiliul nedetriorat.
  • Lenjerie intimă:
    • Femei: articolele vor putea fi schimbate sau returnate atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate și păstrează sacoșa sau folia de protecție cu care v-au fost trimise. 
    • Bărbați: articolele de lenjerie intimă nu vor putea fi schimbate sau returnate.
    • Copii: articolele de lenjerie intimă nu vor putea fi schimbate sau returnate, făcând excepție șosetele, ciorapii cu chilot, tops, bodies și maiourile care păstrează ambalajul original.
  • Pijamale: vor putea fi schimbate sau returnate atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate. Articolele care includ o sacoșă trebuie returnate împreună cu aceasta.
  • Articole ce se pot personaliza: deoarece sunt personalizate, aceste articole nu vor putea fi schimbate sau returnate. 
  •  Articolul TRICOU CU LITERĂ APLICATĂ se va putea returna doar dacă litera nu a fost imprimată și dacă este însoțit de plicul care conține aplicația.
  • Seturi: articolele care fac parte dintr-un set nu vor putea fi returnate separat.
  • Ambalaj special și accesorii adiționale: articolele care sunt însoțite de un ambalaj special (sacoșe din pânză, cutii speciale, articole TIE DYE…) sau conțin accesorii adiționale vor trebui returnate împreună cu acestea și în starea inițială.

Care sunt costurile aferente returului?

Pretul transportului pentru retur este de 22 lei in Romania si pretul pentru transportul international difera de la tara la tara. Pretul transportului nu este rambursabil. In caz de retur veti primi banii pe produs – costurile de transport.

Care sunt costurile pentru schimbarea produsului?

Schimabrea cu alta marime este posibila, insa va trebui sa achitati transportul. Produsele noastre sunt masurate individual ( fiecare marime si model in parte) tocmai pentru a ne asigura ca va comandati marimea potrivita.

Ce produse nu pot fi returnate?

Produsele care nu mai au eticheta atasata, deteriorate; zgariate; cutia de bijuteri deteriorata; daca sigiliul este indepartat sau deteriorat dreptul la retur se pierde.

Daca produsele miros a parfum, balasm de rufe sau transpiratie returul nu va fi acceptat.

Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul din care s-a facut plata – in cazul platii online cu cardul bancar. In cazul platii ramburs, clientul va indica contul IBAN in formularul de retur, pentru rambursarea contravalorii. In cazul ramursarii cash clientul va plati suma de ramburs aproximativ 30 lei.

Protecția datelor cu caracter personal

Prin completarea și semnarea Formularului de Retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către Scorpios a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru de Vânzări Online la numărul +40 752 338 430 de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00 sau la adresa contactscorpios@gmail.com.

Contact :

+40 752 338 430

contactscorpios@gmail.com

Giroc. Jud TM