Cum puteți efectua un retur?
Pentru achizițiile online:
Ai timp 14 zile sa te hotarasti daca vrei sa pastrezi produsele achizitionate, 14 zile de la data intrarii in posesia coletului.
Vor fi acceptate pentru retur doar articolele vestimentare si accesoriile/bijuteriile aflate în ambalajul original (cutia de bijuterii Scorpios) și însoțite de materialele promoționale aferente valorii tranzacției (cupoane promo, cutie pentru bijuterii).
Prin retur puteți schimba produsul cu un alt produs, sau puteți primi contravaloarea lui. Nu trimitem colet la schimb!! Costurile tur-retur pentru schimbul produsului sunt achitate de catre client!
Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:
1. In formularul de retur gasiti informatiile pe care trebuie sa le trimiteti la adresa de email : contactscorpios@gmail.com
2. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului. Rochiile trebuie expediate in cutiile originale.
3. În colet adăugați produsul, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (cupoane, cutie pentru bijuterii).
4.Trimiteti solicitarea de retur la adresa contactscorpios@gmail.com iar noi va vom trimite curierul la adresa indicata, pentru preluarea coletului.
Cum transmit notificarea de retur? Trimite-ne un e-mail care sa cuprinda urmatoarele informatii:
– nume si prenume Cumparator
– numar comanda
– contul IBAN in care se vor returna banii.
Contul IBAN trebuie scris in corpul e-mailului, nu acceptam pretscreen-uri, poze dupa documente bancare sau dupa alte documente personale sau oficiale. Pentru livrarile nationale, in cazul in care contravaloarea facturii a fost platita in lei, este obligatoriu sa ne transmiteti un cont al unei banci din Romania. Returul se poate plati intr-un cont international doar daca plata a fost facuta in contul nostru de EURO. Pentru o procesare eficienta a returului NU TRIMITETI contul IBAN in colet scris pe foaie, ci prin e-mail impreuna cu celelalte informatii enumerate mai sus.
– denumirea produselor returnate si numarul de produse din fiecare sortiment.
– Rochiile trebuie returnate in cutia originala, altfel se va retine suma de 50 lei. Acestea au aplicatii si se pot deteriora in timpul transportului.
In cazul in care doriti sa ne trimiteti Dvs coletul TREBUIE sa ne anuntati pe email. Nu acceptam colete neanuntate!!!
5. In cazul coletelor internationale Dvs trebuie sa expediati coletul catre noi. Transportul va fi suportat de Dvs. Va rugam sa ne trimiteti nr de AWB si o notificare in prealabil.
Care sunt condițiile în care puteți efectua returul?
Returul produselor se poate face doar cu SIGILIUL si cu eticheta intacte (fara urme de rupere, fortare, lipire, etc.), in caz contrar returul dvs nu va fi acceptat. Sigiliul este atasat de produs intr-o zona vizibila care permite probarea produsului fara niciun impediment dar nu si purtarea acestuia in public. Sigiliul este lipit de eticheta interioara,cat si prins cu fir de plastic. la vedere in partea din fata a articolului.
In cazul in care veti rupe sigiliul si implicit eticheta, renuntati la dreptul dvs legal de a returna produsul.
Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi receptionate de noi in termen de maxim 14 zile calendaristice. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face, in cont, in termen de maximum 14 zile de la receptionarea coletului retur. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs sau cu plata transportului la noi! Returnarea banilor se face intr-un cont bancar, clientul fiind obligat sa ne comunice in scris contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.
Va reamintim ca produsele murdare, cu cusaturile fortate sau cu materialul agatat/deteriorat nu vor fi acceptate pentru retur chiar daca au sigiliul intact. Acestea vi se vor reexpedia la adresa din comanda, in urma unei notificari scrise prealabile!
Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, cutia mica de bijuterii, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției ( sacosa; cutie pentru bijuterii).
Produsele eronat livrate vor fi înlocuite cu produsele comandate sau produse similare, dacă produsele comandate nu mai fac parte din oferta Scorpios În cazul în care ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne comunicați acest lucru în cel mai scurt timp și să returnați produsul, conform pașilor de retur.
Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse mai scumpe – caz în care veți plăti diferența de preț, sau produse cu o valoare mai mică – caz în care veți primi diferența în contul specificat în Formularul de Retur.
Unele articole, datorită caracteristicilor speciale, trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a putea fi returnate:
-
- Rochii ocazie : acestea trebuie să poarte încă sigiliul nedetriorat.
-
- Lenjerie intimă:
-
- Femei: articolele vor putea fi schimbate sau returnate atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate și păstrează sacoșa sau folia de protecție cu care v-au fost trimise.
-
- Bărbați: articolele de lenjerie intimă nu vor putea fi schimbate sau returnate.
-
- Copii: articolele de lenjerie intimă nu vor putea fi schimbate sau returnate, făcând excepție șosetele, ciorapii cu chilot, tops, bodies și maiourile care păstrează ambalajul original.
-
- Lenjerie intimă:
-
- Pijamale: vor putea fi schimbate sau returnate atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate. Articolele care includ o sacoșă trebuie returnate împreună cu aceasta.
-
- Articole ce se pot personaliza: deoarece sunt personalizate, aceste articole nu vor putea fi schimbate sau returnate.
-
- Articolul TRICOU CU LITERĂ APLICATĂ se va putea returna doar dacă litera nu a fost imprimată și dacă este însoțit de plicul care conține aplicația.
-
- Seturi: articolele care fac parte dintr-un set nu vor putea fi returnate separat.
-
- Ambalaj special și accesorii adiționale: articolele care sunt însoțite de un ambalaj special (sacoșe din pânză, cutii speciale, articole TIE DYE…) sau conțin accesorii adiționale vor trebui returnate împreună cu acestea și în starea inițială.
Care sunt costurile aferente returului?
Pretul transportului pentru retur este de 22 lei in Romania si pretul pentru transportul international difera de la tara la tara. Pretul transportului nu este rambursabil. In caz de retur veti primi banii pe produs – costurile de transport.
Care sunt costurile pentru schimbarea produsului?
Schimabrea cu alta marime este posibila, insa va trebui sa achitati transportul. Produsele noastre sunt masurate individual ( fiecare marime si model in parte) tocmai pentru a ne asigura ca va comandati marimea potrivita.
Ce produse nu pot fi returnate?
Produsele care nu mai au eticheta atasata, deteriorate; zgariate; cutia de bijuteri deteriorata; daca sigiliul este indepartat sau deteriorat dreptul la retur se pierde.
Daca produsele miros a parfum, balasm de rufe sau transpiratie returul nu va fi acceptat.
Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul din care s-a facut plata – in cazul platii online cu cardul bancar. In cazul platii ramburs, clientul va indica contul IBAN in formularul de retur, pentru rambursarea contravalorii.
Protecția datelor cu caracter personal
Prin completarea și semnarea Formularului de Retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către Scorpios a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru de Vânzări Online la numărul +40 752 338 430 de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00 sau la adresa contactscorpios@gmail.com.
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT https://scorpios.ro/dreptul-de-retragere-din-contract/
Contact :
+40 752 338 430
Giroc. Jud TM